Thursday, January 24, 2013

Høstbryllup | Nina & Kai

Jeg tror høsten er min nye favorittårstid! Lyset og fargene er helt fantastiske på den tiden av året. Jeg har gledet meg til å vise frem disse bildene. På en av de vakreste høstdagene giftet Nina og Kai seg i Fet kirke. Festen ble holdt i naturskjønne omgivelser på Rømskog. Naturen kunne ikke vist seg fra en vakrere side denne dagen så her var det bare å velge og vrake i flotte locations for en glad fotograf. Vi fikk til og med vakkert måneskinn på kvelden!

Nina og Kai er mammaen og pappaen til Lykke som har vært på bloggen her tidligere. De bildene laget vi et flott bokalbum av som ble en del av morgengaven til Kai. Vi har også laget et kjempefint bryllupsalbum til Nina og Kai. Det ble så fint at jeg nesten ikke ville levere det fra meg!

♥ ♥ ♥


Pin It

No comments: