Wednesday, September 5, 2012

Halvdagsfoto | Bryllup | Elisabeth & Eirik

Jeg elsker å fotografere bryllup med barn! Det er kanskje ikke så rart. På hverdagene når jeg ikke fotograferer bryllup fotograferer jeg mange barn og familier.

Elisabeth og Eirik giftet seg i Haslum kirke i august. Det var for en gangs skyld strålende sol og perfekte søte små skyer på himmelen. Selksapet var på Leangkollen i Asker, men før vi reiste dit dro vi innom Veritasparken en tur for en liten fotografering:)

Det er mange som spør meg om det ikke er kjedelig å jobbe hver lørdag, men når man får være rundt så mange glade mennesker må jeg si det er en takknemlig jobb jeg har!


Pin It

2 comments:

Elisabeth said...

Disse bildene er så flotte :-) Kan se på de om og om igjen!

Christoffer said...

Så mane superflotte bilder, kjempestemning!:0)