Friday, June 8, 2012

Bryllup | Den Merkantile klubb | Randi og Thomas

Randi og Thomas giftet seg i pinsehelgen på det som må ha vært sommerens hittil varmeste lørdag! Vi fant oss en liten plass i skyggen for å fotografere mens gjestene koste seg i hagen på Den Merkantile klubb. Toastmaster sin første oppgave ble å tillate guttene å kaste jakkene:) For min del begynte dagen på Skum frisør her på Majorstua. Der var Randi sammen de skjønne brudepikene. Randi hadde ikke bare funnet én kjole, hun hadde flere og avgjørelsen på hvilken det ble ble gjort i siste minutt!


Pin It

2 comments:

KREATIV-I-TET - Ann Merete said...

Hei!
Kan jeg få spørre om hva slags fotoutstyr du bruker gjennom dagen? Bytter du objektiver eller har du mer allround som passer inne og ute?

Hilsen
Ann Merete

Fotograf Eva, Moment Studio said...

Hei Ann Merete!

Jeg bruker flere forskjellige objektiver. Det jeg bruker aller mest er 50 mm. På disse bildene har jeg også brukt 45 mm tilt/shift, 85 mm, 24 mm og 70-200 mm. Nesten bare fast optikk og med stor blenderåpning. "Allroundobjektiver" har gjerne ikke så bra lysstyrke som jeg får med fast optikk:)