Thursday, May 31, 2012

Gravidebilder | Botanisk hage

Forrige uke, på deres to års bryllupsdag var jeg fotograferte Helen og Marcus. I den lille magen til Helen vokser det en liten gutt som kommer allerede i juli:)

Denne dagen var en av de første virkelige sommerdagene i år. Det var helt fantastisk å rusle rundt i Botanisk hage i sommervarmen. Lyset var perfekt. Det var grønt og blomster overalt og det duftet vidunderlig. Vi kunne ikke valgt en bedre dag å fotografere på! For dere som bor i Osloområdet anbefaler jeg virkelig å ta en tur til botansik hage nå. Det må være et av Oslos fineste steder:)

Gratulerer med to år og en liten gutt på vei. Det var utrolig koselig både å treffe dere og å fotografere dere igjen. Dere så helt smashing ut begge to!! Selvom den lille planlegger sin ankomst i ferien min håper jeg ikke det tar altfor lang tid til jeg får treffe han:)

Ta også en titt på bildene fra bryllupet. Det var også en super dag. Marcus overrasket Helen med fyrverkeri på kvelden! ♥ ♥ ♥  Bryllupet til Helen og Marcus


Pin It

2 comments:

Jeanette said...

great pictures! Love them :)

Anonymous said...

Kjære Eva :-)
Du er som vanlig en mester, både når det gjelder lys og til å forevige våre fineste og viktigste minner! Bildene er kjempefine - tusen takk! Gleder oss til neste gang vi ses når vår lille skal være hovedpersonen..;-)
Klemmer fra oss