Thursday, February 2, 2012

Workshop med Eva


Jeg skal holde workshop! I mars samles fotografene i Norges Fotografforbund (NFF) til Landsmøte og jeg er endel av programmet. Jeg skal holde workshop i bryllupsfotografering. Jeg kjenner jeg både grurer og gleder meg litt til det. Jeg elsker å fotografere bryllup og det er helt topp hvis det jeg gjør kan være til inspirasjon for andre. En ting er å fotografere i et ekte bryllup, men det blir noe annet å fotografere brudepar foran kanskje 100 andre fotografer! På NFF sine nettsider ligger hele programmet og en liten tekst om meg. Les den her. Bare den teksten er nok til å gi meg skikkelig prestasjonsangst! Ønsk meg lykke til og kom gjerne med innspill på hva du synes jeg bør lære bort!! Alle innspill taes i mot med stor takk:)

Ingen blogginnlegg uten bilde.... Den siste tiden har jeg gått nøye gjennom det jeg har gjort av fotograferinger det siste året. Det har nettopp vært innleveringsfrist for bilder til Landskonkurransen i NFF. Et av bildene jeg vurderte men ikke endte opp med er dette bildet. Jeg liker så godt den litt gammeldagse sorthvitfølelsen i det. Jeg har lagt til litt korn og holdt det i litt mørke toner. En deilig avveksling til andre veldig lette og lyse bilder jeg har laget i det siste. 


Pin It

2 comments:

maanebarnet said...

Dette var helt hærlig!!! Og masse lykke til med workshopen. Går sikkert veldig bra, for du er flink! (er innom og titter på bildene her innimellom, og det er så utrolig mange fine bilder. STOR inspirasjon!)

Fotograf Eva, Moment Studio said...

Åh, takk skal du ha!:)