Thursday, February 16, 2012

En helt egen momentbaby!

I mai skjer det nye ting her på Moment. Jeg (Ingrid) skal bli mamma til en liten momentbaby og går ut i permisjon. Michaela  Klouda kommer inn som vikar. Michaela har jobbet her tidligere, men de siste årene har hun kun gjort bryllup for oss. Hun har jobbet for seg selv og gjort bryllups, portretter, mote og reklame.  I 2009 ble Michaela kåret til Årets fotograf av Norges Fotografforbund. Michaela er en meget dyktig fotograf og vi er veldig glade for at hun skal gå inn i mitt sitt sted. Hun er godt kjent med vår måte å jobbe på, men vil samtidig også tilføre et frisk blikk. Jeg vil være tilbake for fullt i 2013, men både jeg og babyen vil nok være mye på besøk på Moment. Jeg kommer fortsatt til å fotografere mye. En gang momenter, alltid momenter:)


Pin It

No comments: