Monday, February 20, 2012

Årets bryllupsfotograf!

Hurra! Bladet Ditt Bryllup har kåret meg til Årets bryllupsfotograf 2011. I går var det bryllupsmesse på Grand Hotel med premieutdeling og lansering av magasinet:) Om vinnerbildet sier juryen følgende:

"Bryllup er en fest for å feire kjærligheten mellom to mennekser. Vinneren av Årets Bryllupsfotograf har på mesterlig vis fanget gleden hos det feirende brudeparet. Vi får inntrykk av et øyeblikk som er fanget spontant og tilfeldig på en slik måte at vi føler at vi nesten er tilstede, selv om vi vet at denne tilfeldigheten ikke kommer av seg selv. En sikker komposisjon og full kontroll på det fototekniske ligger i bunn når det perfekte øyeblikket er fanget. Bildet sjarmerte årets jury såpass at det ble førsteplass. Vel fortjent. En imponert jury gratulerer årets vinner."

Jeg er utrolig glad og stolt over at juryen har vurdert bildet mitt helt til topps i konkurranse med så mange andre dyktige fotografer. Dette er min tredje seier i denne konkurransen! Den første gangen var allerede 2001 og så, mange brudepar senere, i 2008 og 2011. I tillegg har fotografer fra Moment Studio blitt premiert i konkurransen ved to anledninger. Sist var Åsmund som ble Årets bryllupsfotograf 2009.

Tusen takk til alle brudepar som gjør at jeg har verdens beste jobb! Nå gleder jeg meg bare enda mer til årets bryllupssesong. Og en ekstra takk til Therese og Halvor som gjorde jobben min ekstra morsom en fredag i september:) I dette blogginnlegget er det flere bilder av dette kule brudeparet.


Og her er bilder av de glade vinnerne. Gratulerer til mine dyktige kollegaer Anne-Margrethe på Studio Vest og Lisa Røstøen på Fotografix Studios.


Pin It

3 comments:

Rikard said...

Gratulere Eva! Du har et øye som ingen annen.

Marta said...

Gratulerer så mye, det er velfortjent!

Karin Linde said...

Grattis! Underbar bild!!!