Friday, September 16, 2011

Konfirmasjonsfotografering | Vilde

Da Vilde kom for å ta konfirmasjonsbilder var vi maks heldige med været. Vi har ikke vært bortskjemt med fint fotovær i år, så når jeg kan fotografere i strålende sol blir jeg veldig glad! Alt er fotografert i kun naturlig lys. Eneste lyskilder er refleksjonene fra bygningene rundt oss. Disse bildene er fotografert i skolegården på Majorstua skole som ligger rett rundt hjørnet for studio. Frognerparken er også rett rundt hjørnet for oss, men der er det så stort og åpent og ofte veldig mye mennekser. Små kriker og kroker mellom bygninger i gatene her fungerer vel så godt! Veggen med det fine vinduet på har jeg ikke brukt på flere år. Den fungerte veldig bra så jeg tror jeg må fotografere der snart igjen. 

Takk for en super fotografering Vilde. Det var veldig gøy å fotografere deg!


Pin It

No comments: