Wednesday, August 3, 2011

Bryllup på Ormøya | Trine & Ivar

Jeg vet at Trine og Ivar venter spent på bildene sine. De giftet seg tidligere i sommer på Ormøya. Det tar bare noen minutter å kjøre til Ormøya fra Oslo sentrum, men når man kommer dit føler man at man har reist mye lenger. Jeg får med en gang litt sørlandet-følelse når jeg kjører over den fine hvite broen ut til Ormøya!

Trine og Ivar var utrolig søte sammen. De hadde de herligste mest smittende smilene! -Så nå har jeg hatt ett eneste stort smil mens jeg har jobbet med bildene:)

Takk for en veldig hyggelig fotografering. Gleder meg til å høre hvordan det gikk med hagefesten!




Pin It

6 comments:

Camilla Moe Rødven said...

Flotte & lykkelige bilder!:)

Lise said...

Stilfulle, lune, morsomme og vakre bilder ! De gjenspeiler paret og dagen ! Et stort bravo til fotografen !

Fotograf Eva, Moment Studio said...

Takk skal dere ha. Veldig hyggelig at dere liker bildene!:)

Janne S. Hustoft said...

Bildene er helt fantastiske:) Nå er jeg jo så heldig å jobbe sammen med verdens blideste skjønneste Trine, så dette var vedlig stas å se.
Helt spesiell stemning i alle bildene, bare vakkert!

Fotograf Kjellaug said...

Flotte bilder! Øyeblikk og detaljer lager en fin historie! Pent brudepar som koser seg.

Lykkeliten Studio said...

Nydelige bilder, Eva! Slikt blir eg inspirert av ;)