Tuesday, July 19, 2011

Vielse Oslo Rådhus | Carina & Trond

Carina jublet da hun fikk sin Trond i Oslo Rådhus 25. juni!

Vi møttes litt før for å gjøre unna bryllupsfotograferingen før vielsen. Rådhuset er en av Oslos mest besøkte turistattraksjoner så vi måtte slåss litt om plassen, og jeg måtte finne meg i at jeg bare var en av mange fotografer til stede denne dagen:) Jeg har fotografert vielser på Tinghuset mange ganger tidligere, men jeg har aldri fotografert vielse på Rådhuset før. Jeg visste ikke en gang at det var en mulighet. Jeg synes det er så spennende å komme til nye steder å fotografere, så jeg var veldig glad for at vi også tok noen bilder inne i de store fine rommene på Rådhuset. Aller best likte jeg rommet med den røde tapeten og Gullvåg-maleriene. 

Takk for en hyggelig og morsom fotografering sammen med dere! Fortsatt god sommer:)


Pin It

1 comment:

Anne-Margrethe said...

Jeg elsker det første bildet!!:)