Wednesday, June 1, 2011

Bryllupsfotografering | Holmenkollen |Maiken & Michael

Lørdag 21. mai giftet Maiken og Michael seg i Holmenkollen kapell. Maiken kom nedover kirkegulvet med sløret foran ansiktet, noe som jeg synes er så utrolig fint! Det ser vi ikke så ofte. Etter vielsen fortsatte vi fotograferingen på Holmenkollen Restaurant hvor festen ble holdt. Jeg har ikke vært der på mange år, men nå er restauranten pusset opp og blitt kjempestilig. Siden det blåste så mye denne dagen fortsatte vi like godt fotograferingen i de flotte lokalene inne. Til høsten kommer det forresten en liten baby. Den lille magen synes såvidt på noen av bildene:)

Til lykke med ekteskapet Maiken og Michael! Her er en liten smakebit fra fotograferingen:)

Og takk til venninnen til bruden, fotograf Mari Svenningsen som anbefalte meg. Det er alltid ekstra hyggelig å få en anbefaling fra en annen fotograf!

Både jeg og Åsmund fotograferte under vielsen. Bildet under tok han mens jeg fotograferte Maiken da gikk nedover kirkegulvet fra første rad.
Pin It

2 comments:

Anita said...

Fantastiske bilder! Falt veldig for de bak sløret og ikkje minst det av buketten og bruden i bak døra! Nydelige !!!

Randi said...

for noen bilder...jeg sitter bare å nyter synet og lar meg inspirere...:-)) håper det er greit at jeg har pinet bildene dine..:-))