Monday, June 20, 2011

Bryllupsfoto | Akershus slottskirke | Heidi og Simen

Lørdag 4. juni giftet Heidi og Simen seg i Akershus slottskirke. Jeg synes alltid det er så spennende å høre hva presten sier under talen sin til brudeparet. Jeg fikk vite at brudeparet traff hverandre i Majorstuakrysset og at de vil bli søte gamle sammen. Vi holder til like nedenfor Majorstuakrysset så da synes jeg det passet bra å velge en fotograf fra Moment:)
Brudeparet fikk akkurat det været man ønsker seg til bryllupsdagen sin. Strålende sol og godt og varmt:) Det har ikke vært så mange sånne lørdager så langt i år.... Fotograferingen gjorde vi på festningen med lyd fra musikkens dag i bakgrunnen. Da vi kom til Gamle Logen hvor selskapet ble holdt ble brudeparet overrasket med orkestermusikk og polynese. Det var en glimrende start på feiringen og veldig passende på musikkens dag!



Pin It

4 comments:

Lise said...

For noen fantastiske bilder. Helt nydelig!!! Jeg blir såååå isnipirert at du vil ikke tro det :) Og for et nydelig sted.

Lurte litt på hva slags objektiv du bruker? Er på jakt etter et nytt og jeg liker så godt dof`en på disse.

Fotograf Eva, Moment Studio said...

Så hyggelig at du liker bildene Lise!

De fleste bildene er tatt med 50mm 1.2 eller 24mm 1.4. Jeg har også brukt 24-70mm på noen av bildene:)

Nå vet ikke jeg hva du bruker fra før, men både 50mm 1.4 og 50mm 1.2 er fantastiske objektiver!

Rikard said...

Bravo :)

Kristina Hem Bollingmo said...

Ingen er som Eva!