Saturday, June 4, 2011

Bryllup i Grorud kirke | Kristine & Robert

I dag er det strålende sol og varmt vi skal ut og fotografere skikkelig sommerbryllup. For noen uker siden giftet Kristine og Robert seg i Grorud kirke, også det i strålende solskinn. Det var en av de første lørdagene med ordentlig sommerfølelse og vi hadde en flott dag. Jeg syns det er helt nydelig sånn tidlig på sommeren. Det er skikkelig frodig, men fortsatt veldig friskt og lysegrønt. Vi fotograferte noen av bildene ved kirken og etterpå dro vi til en nydelig blomstereng, rett ved fotballbanen nedenfor kirken. Brudeparet trosset både brennesler og flyvende fotballer (vi fotograferte rett før kampen startet) for meg. Det setter jeg stor pris på, jeg syns sånne viltvoksende blomsterenger er helt fantastiske. 

Kristine og Robert er nettopp kommet hjem fra bryllupsreisen som gikk til et hemmelig sted, en overraskelsen fra brudgommen til bruden. Håper dere har hatt en strålende ferie og håper dere liker bildene. Tusen takk for at dere var sporty og satte dere rett ned i brenneslene uten å si noe:) All lykke til dere i framtiden!












Pin It

3 comments:

drømmefabrikken ♥ said...

Utrolig fine bilder, som vanlig! Gratulerer til brudeparet!:-)

Ingrid said...

Takk for hyggelig kommentar. Det er gøy å være ordentlig i gang igjen og få fotografere masse bryllup!

Anita said...

Sukk. Får jo lyst til å gifte meg igjen.... :-)