Thursday, May 5, 2011

Premieutdeling på Nordic Light

Denne uken er jeg på festivalen Nordic Light i Kristiansund og nyter fotografiet! Her er det mange spennende utstillinger og foredrag. Senere i dag skal vi som er medlem i Norges Fotografforbund få et privat møte med Albert Watson. Tenk så heldige vi er! Det gleder jeg meg veldig til:) Før det er det foredrag med Vee Speers. I tillegg til alle utstillinger og foredrag er det også veldig gøy å treffe så mange andre fotografer og bransjefolk. For de som ikke ikke har vært på Nordic Light før anbefaler jeg å ta turen neste år!

I går kveld var det premieutdelingen til Norges Fotografforbunds landskonkurranse. Jeg kom på en samlet 8. plass blant 243 fotografer med disse fire bildene! Gratulerer til Jens Haugen som ble Årets fotograf (igjen!) og Ragne Kristine Sigmond som fikk gull med krans. Alle vinnerbildene finner du her.

Pin It

2 comments:

Helena Maria said...

En velfortjent 8 plass, helt nydelige bilder!!

Frank said...

Flotte bilder! Grattis med en ny topp 10 plassering. :)