Tuesday, May 24, 2011

Bryllupsfoto på Grønland | Heidi & Jarl André

Endelig er bryllupssesongen i gang! Forrige lørdag var det Heidi og Jarl André sin tur. Etter et høyt og tydelig ja i Tonsen kirke dro vil til Grønland for å fotografere bryllupsbildene i kule urbane omgivelser. Det har blitt så stilig der nå med den nye gangbroen som går over til Bjørvika. Til slutt avsluttet vi på Oslo Mekaniske Verksted som ligger rett over gaten. Jeg har flere ganger tenkt at dit vil det være gøy å ta med et brudepar, og endelig fikk jeg sjansen. Det frister til gjentakelse!

Til lykke med ekteskapet Heidi og Jarl André. Det var kjempegøy å fotografere dere. Jeg har gledet meg til å vise frem noen av mine favoritter her på bloggen!:)


Pin It

9 comments:

Frank said...

Awesome! Nybrua er kongelocation ja. :)

Fotograf Eva, Moment Studio said...

Jepp, det var veldig gøy å fotografere der. Ser du jeg har brukt 24mm 1.4 da?

Frank said...

Nei, men jeg har fortsatt feber, så alt ser ut som 24 for meg… Hehe :)

Fotografene Jane & Guro said...

Nydelig, Eva. Kjempeflotte stemningsbilder. Dette likte jeg :)

Fotograf Tanja Myrbråten said...

Disse var helt nyydelige.. digger de nederste.. makes my heart sing :) vakre toner og lys. For et utrolig stilig lokale.. måtte også inn på linken og kikke. Superflinka:) ha en fin dag videre

Christine said...

Kjempeflotte! Mekaniske er utrolig fint og du har fikset nydelige bilder derifra til tross for de mørke lokalene. Inspirerende bilder! :)

Fotograf Jan Ivar Vik said...

Kjempefine bilder, Eva. Du er så flink!

Fotograf Eva, Moment Studio said...

Takk skal dere ha for så fine tilbakemeldinger!:) Det er ekstra gøy å vise frem bilder når man får så mye fin feedback;)

Fotograf Henrik Kreilisheim said...

Superflotte bilder! Dette er ordentlig vakkert.. Så nydelig komposisjon, så naturlige øyeblikk, herlige uttrykk, flotte svart/hvitt toner... Utrolig bra :)