Thursday, March 17, 2011

Vinterbryllup | Live & Nicholas

Bare en uke etter ski-VM var det veldig gøy å fotografere bryllup i Holmenkollen. Holmenkollen kunne ikke vist seg fra en bedre side. Det var strålende sol, noen få varmegrader og fullt av folk i løypene. Brudeparet mottok mange gratulasjoner fra skiløpere mens vi tuslet rundt i langrennsporet for å fotografere. Alt var perfekt med vakker hvit snø, blå himmel, byen i bakgrunnen og et vakkert brudepar! Ekstra flaks med det fine været var det med tanke på alle de tilreisende gjestene fra utlandet. Etter vielse og fotografering i Holmenkollen var det mottakelse og middag på vakre Gjestestuene på Norsk Folkemuseum.
Det er noe magisk med vinterbryllup!

Til lykke med ekteskapet Live og Nicholas. Dere var sporty som ble med meg ut i snøen og det var en fornøyelse å fotografer dere. Ønsker dere alt godt!:)


Pin It

7 comments:

Lisa said...

Stunning as usual!

Storestøster said...

For noen flotte bilder! Det var en stor dag for oss som var der, og her har du klart å fange det akkurat så magsik som det var! Strålende :-)

Fotograf Eva, Moment Studio said...

Takk skal dere ha!

Så hyggelig at du liker bildene "storesøster"! Det var virkelig en flott dag. Jeg går og venter på våren, men fy søren så flott vinteren kan være også:))

Anita said...

Det er noko veldig spesielt med vinterbryllup! Og du har klart å fange stemning veldig flott! Likte utrulig godt bildet der bruden står med henda i siden og liksom trekker pusten. Klar for å gå inn?? Stemingsbildene frå ulike uformelle situasjoner er nydelige! Du har fanga personene utrulig flott og ein kan nesten høyre kva dei snakker om! Dette bør du og dere vere stolte av.Hadde det ikkje vore for at eg allerede er gift så hadde dere vore booka for lengst! Eit spørsmål: korleis er det å gå rundt omkring blandt gjester med kamera, der de veit du er tilstede for å ta bilde av de alle?? (forstod du kva eg meinte???) Mvh Anita

Fotograf Eva, Moment Studio said...

Takk skal du ha Anita. Du kan jo ha "wedding renewal", så jeg kan fotografere dere;)

Det pleier ikke å være noe problem å være tett innpå folk å fotorafere de. Ofte er det så mye annet som skjer og fokuset deres er et helt annet sted enn å følge med på hva jeg gjør. Jeg prøver å være diskre, men likevel tilstede der det skjer. Etterhvert glemmer de nok litt at jeg er der. Jeg får ofte høre at jeg er overalt men samtidig ingen steder. Mange blir faktisk overrasket over alt jeg har rukket å få med meg. Og så tror jeg det hjelper at jeg alltid smiler når jeg fotograferer!!

Katrine A. R. said...

Ikke like, men LOVE. Fantastiske bilder!

Fotograf Eva, Moment Studio said...

Hehe. Takk Katrine! Kanskje vi burde få laget en LOVE-knapp som man kan trykke på:))