Thursday, March 24, 2011

Vinterbryllup i Frognerparken | Linda & Frode


Onsdag i forrige uke, på Frodes 40-årsdag, giftet Linda og Frode seg. Det var et skikkelig spontanbryllup, planlagt på kun et par uker. Vi møttes i Frognerparken for å fotografere bryllupsbildene. Det var en flott vinterdag der sola virkelig framhevet Lindas fantastiske røde krøller. Jeg syns det er kjempeflott med de varme fargene i kontrast mot det blå himmelen. Sola varmet godt, men vi merket godt at det fortsatt bare er mars. Linda var  veldig tøff i den korte kjolen i kulda, men mormors gamle kåpe var god å ha mellom slagene. Vi fikk også god bruk for skisporene i parken, tusen takk til de som har kjørt opp løype midt i byen! Jeg skal fotografere bryllup i Frognerparken denne helga også og krysser fingrene for at løypene holder seg et par dager til. Linda og Frode, tusen takk for at dere valgte meg som deres fotograf. Jeg hadde det veldig gøy sammen med dere og har fått fotografert noen av mine favorittbilder på lenge:)

Pin It

10 comments:

Fotograf Tanja Myrbråten said...

Nydelige bilder, og for et fantastisk hår hun har :)Bryllupsbilder ute på vinteren er så fint

Fotograf Christin Eide said...

Nydelig og fantastisk lys!!!

Ingrid said...

Tusen takk for hyggelig kommentarer. Jeg syns også lyset var helt fantastisk å jobbe med. Håper jeg er like heldig denne helga:)

Drea said...

Nydelige bilder, og VAKKER hårfarge på bruden! :)

maanebarnet said...

Så hærlig serie! Nydelig lys og må også kommentere det nydelige håret! Helt hærlig!!

Og gratulere som årets håndtverksbedrift.

Ingrid said...

Tusen takk! Jeg har alltid ønsket meg røde krøller, det ønsket ble ikke mindre etter denne fotograferingen! Lav sol er et av mine absolutte favorittlys å fotografere i:)

Guro Linskov said...

Nydelig Ingrid. Og et svært vakkert par :)

Sunniva said...

Flotte bilder. Elsker lyset og hårfargen hennes :)

Min Svägerska och Jag said...

Vilka fina bilder, du har verkligen fångat ögonblicket.

Mvh
Linda

Ingrid said...

Tusen takk, Linda! Brudeparet var veldig søte, så det var en fryd å gjøre denne jobben:)