Monday, February 28, 2011

Portrettfotografering i bakgården | Ingunn


I anledning ski-VM vil jeg gjerne dele et par bilder jeg tok for et par uker siden. Ingunn kom for portrettfotografering i studio, og vi gjorde mange forskjellige typer bilder inne. På slutten fikk jeg lurt henne ut i bakgården for å ta noen skikkelig vinterbilder. Dette er kanskje de bildene jeg liker best fra hele fotograferingen.  Bildene er tatt i bakgården bak studio, som egentlig bare er en parkeringsplass, men jeg syns vi fikk til en ganske god vinterstemning. Det snødde ikke den dagen, men assistenten min sto utenfor bildet og kaster snø over Ingunn. Det var veldig morsomt og litt kaldt, akkurat som Holmenkollen disse dager.  Vi ønsker alle et flott VM og håper på enda flere gull til Norge:)Pin It

1 comment:

Anita said...

Utrulig bra! Liker godt slike vinter/snøbilder