Friday, November 19, 2010

Ingrid i lokalavisa!

Jeg er fra et lite sted i Nord-Troms som heter Nordreisa. Hver uke leser jeg lokalavisa, Framtid i Nord, for å få meg meg siste nytt om smått og stort. Typiske overskrifter handler gjerne om nye lekestativ i barnehagen og folk som har jobbet på sykehjemmet i 40 år. Veldig koselig. Derfor syns jeg det var veldig morsomt at de ønsket å intervjue meg. De har kjørt en serie med portretter med folk fra distriktet som bor i Oslo. Kjempegøy å få vise fram noen av brudebildene mine til folk hjemme også. Det hadde vært helt topp hvis noen brudepar hadde hatt lyst til å fly meg nordover for å fotografere bryllupsbilder. Det er flott natur der oppe og helt annerledes enn det vi gjør til daglig:)

Ha en fin helg:)

Pin It

2 comments:

Henrik Kreilisheim said...

Wow! Gratulerer!! Så utrolig stilig å få et slikt oppslag i avisen :) Jeg var i Nordreise nå i november for å fotografere et bryllup der, veldig koselig og ikke minst fantastisk flott sted, med naturen, fjellene og nordlyset!

Ingrid said...

Takk skal du ha Henrik. Jeg gleder meg til å se bildene dine fra bryllupet i Nordreisa. Jeg har også lyst å fotografere flere bryllup hjemme og det skal bli gøy å se hva du har gjort:)