Tuesday, September 14, 2010

Heldagsfotografering bryllup | Annichen & Harald

Lørdag 21. august giftet Annichen og Harald seg i Nordstrand kirke. Jeg fikk den store æren av å dokumentere den store dagen i bilder. Ingrid var med på begynnelsen av dagen og fotograferte guttene mens de gjorde seg klare, og jeg var sammen med jentene. Annichen og jentene gjorde seg klare i en suite på Slottsparken Hotell. Der var det god stemning og masse deilig lys å fotografere i. Etter vielsen gikk turen videre til Moss og Jeløy Radio. Der hadde jeg aldri vært før, men for et sted! Bygningen er en ombygd radiostasjon som er innredet i funkis stil, med nydelige detaljer og farger. Rundt bygningen er det radiomaster, utsikt til sjøen og jorder med hester på. Det var en utrolig vakker ramme rundt bryllupet! I tillegg var vi maks heldige med lyset og været denne dagen. Før vielsen var det champagne og underholdning utendørs. Under middagen fikk vi en nydelig solnedgang som fylte selskapslokalet med vakkert lys. Forholdene lå med andre ord godt til rette for å forevige dagen på en vakker måte. 

Gratulerer så mye Annichen og Harald. Tusen takk for at jeg fikk være bryllupsfotografen deres! Det ble helt umulig for meg å plukke ut bare noen få bilder fra denne fotograferingen, så her kommer det mange bilder:)

Pin It

3 comments:

katrin Svensson said...

Så fina bilder...

Fotograf Eva, Moment Studio said...

Takk Katrin, det var en fantastisk dag å få være med på:)

madeleine said...

For noen fantastiske bilder! Jeg noterer meg navnet ditt, sånn i tilfelle jeg skal gifte meg en dag!