Thursday, September 30, 2010

Farge eller sorthvit?

I går var jeg og Åsmund i Botanisk hage for å fotografere et brudepar. Mens vi ventet på brudeparet gikk vi inn i et av drivhusene for å se om det kunne være fint å fotografere der. I kaktusrommet var det et utrolig spennende lys som jeg fikk testet ut på Åsmund. Jeg liker bildet veldig godt, men klarer ikke å bestemme meg for om det er finest i farger eller sorthvit. Jeg liker fargene veldig godt og hvordan de passer så fint sammen, men så er det også stilig hvordan det blir litt mer grafisk i sorthvit. Og så liker jeg litt at han forsvinner litt mer i alle linjene. Hva synes dere? Farger eller sorthvit?
Klikk på bildene om du vil se det litt større:)Pin It

6 comments:

Kristine F Møgster said...

Enig med fargetone, jeg digger sort og hvit bildet og de grafiske tonene, men det er noe med farge bildet som gjør det til min favoritt, kansje det er fargene som er i tone med høstens motefarger som gjør det. . .

mette lyck said...

Hej Eva farvebilledet er helt klat det bedste, men hans flotte røde hår. Det s/H synes jeg han frasvinder. :)

Drea said...

Jeg liker også det i farger best. Han forsvinner litt i det sort/hvite, og øynene finner liksom ikke noe å fokusere på øyeblikkelig.

Fotograf Eva, Moment Studio said...

Takk for deres kommentarer! Jeg vingler veldig frem og tilbake. Jeg liker mer og mer sorthvitbildet nettop fordi Åsmund går mer i ett med omgivelsene:) -Jeg la ut bildet på facebookgruppen vår også. Det er flest som heller mot farge:)

Stine said...

Jeg liker svart/hvitt best :)
Det gjør bildet mer mystisk, fordi man ikke ser at det er kaktuser når fargen er borte!

Stine said...
This comment has been removed by the author.