Tuesday, September 21, 2010

Bryllupsfotografering på Verdens Ende | Beate & Tore

For noen uker siden, på den siste ordentlige sommerdagen, dro jeg på langtur for å fotografere bryllup. Beate og Tore giftet seg i Hvasser kirke. Beate er en av de blideste brudene jeg har sett på lenge, hun klarte ikke å stoppe smile, hverken før, under eller etter vielsen. Vi tok bildene på Verdens Ende, der brudeparet har vært mye. Vi hadde det veldig artig under fotograferingen. Beate og spesielt Tore er full av tull og tøys, så jeg fikk fanget mange smil og morsomme øyeblikk. Noen av høydepunktene var da et helikopter tok en sving inn i bildet og da Beate insisterte på å klatre opp på svabergene for å få tatt bilder der. Det var ikke et lett tilgjengelig sted i brudekjole:)  Takk for at dere tok meg med til dette fantastiske stedet på en så flott dag. Takk også for at dere prøvde å lære meg å snakke ordentlig nord-norsk dialekt igjen, sjøl om det ikke gikk så bra. Lykke til i fremtiden, jeg er helt overbevist om at dere kommer til å få det mye moro sammen:)

Pin It

2 comments:

mette lyck said...

Fantastisk levende billeder

Henrik Kreilisheim said...

Superduperflotte bilder, Ingrid! Elsker dem fargene og uttrykket!