Monday, September 27, 2010

Bryllupsfotografering i Slottsparken | Hanne & Marcus

I slutten av august giftet Hanne og Marcus seg i Svenske Margaretakyrkan. I Sverige er det tradisjon at brudeparet går opp kirkegulvet sammen. Dette er fordi kjærligheten skal stå i fokus. Jeg syns det er en fin tradisjon og kanskje litt mer passende til våre moderne liv i dag. Det ble en veldig fin seremoni. Spesielt når Sølvguttene sang, var vi nok flere som ble rørt. Jeg fikk helt frysninger. Vi skulle fotografere i Slottsparken, men måtte rømme fra regnet og inn på selskapslokalet. Heldigvis ble det litt mindre regn, så vi kunne gjøre noe ute. Underveis i fotograferingen ble jeg litt ivrig og skulle bare stå ute på kanten av andedammen for å få et bilde. Plutselig satt jeg på rompa i vannet. Dette var andre helga på rad jeg ble våt under en bryllupsfotografering. Alt gikk bra. Kameraet var tørt, det var det viktigste. Åsmund tok kameraet og tok et bilde av meg før han hjalp meg opp.  Brudeparet fikk seg også en god latter, alltid en bonus:) Hanne og Marcus, tusen takk for sporty innstilling i regnværet, håper dere koser dere med bildene.


Pin It

2 comments:

Fotograf Henrik Kreilisheim said...

Supervakkert! Helt utrolig nydelige bilder!

Morten said...

Veldig fine bilder.