Wednesday, September 15, 2010

Bryllupsfotografering Fossekallen | Anne & Bjørn

For noen uker siden giftet Anne og Bjørn seg på Tinghuset. Vi tok noen bilder i nærheten, der vi blant annet fant denne fantastiske døra. Jeg elsker lyset som faller inn på døra og hvordan føttene til Anne speiles i den lille vannpytten. Brudekjolen hadde moren til Anne sydd, mens de rosa blomstene i håret og de knallrosa neglene var en søt detalj. Vi fortsatte fotograferingen ved Fossekallen, der de skulle ha selskapet. Jeg liker kontrasten mellom det urbane og det litt mer landlige. Bjørn var en ekte gentleman. Han dyppet brudebuketten i Lysakerelva så den skulle overleve den varme dagen, mens jeg dyppet meg selv i elva for å komme til og få fotografert fra en fin vinkel. Badetemperaturen var helt ok. Tusen takk for at jeg fikk være med på dagen deres, Anne og Bjørn. Jeg koste meg skikkelig og har fått noen nye favorittbilder:) All lykke til dere i framtida.


Pin It

3 comments:

Guro Linskov said...

Veldig fine bilder! Dette kan du ;) hehe.... :)
Og for et flott par.Vakkert lys og vakre omgivelser.

Ingrid said...

Takk for hyggelig kommentar, Guro:) Og helt enig med deg at det var et flott par. Har litt lyst å se sånn ut når jeg gifter meg:)

Lillian said...

Flotte bilder! Den døra, og skoene som speiles i vannet var jo helt fantastisk =)
Likte også de på broen veldig godt!