Friday, September 24, 2010

Bryllup i Hellas | Vegard og Delphine | Snart gift

Jeg hadde egentlig tenkt å lage et langt innlegg i dag fra hele bryllupsdagen til Vegard og Delphine, men jeg fant ut at det ville bli så langt at det er bedre å dele det opp litt. Så her kommer noen bilder fra forberedelsene til både brud og brudgom i Hellas.

Dagen før bryllupet kjørte jeg rundt på øya med scooter sammen med Vegard og hans forlover Brede for å se på alle stedene jeg skulle finne frem til dagen etter. Jeg har såvidt kjørt scooter før, så det var litt pinlig med mine pysete scooterferdigheter. Men da bryllupsdagen kom hadde jeg fått kjørt så mye at det bare var gøy å cruise rundt med kamerasekken på ryggen:)

Før vielsen rakk jeg både å bli med gutta på stranda, og å farte litt mellom der Vegard og Delphine gjorde seg klare bryllupsklare. Jeg skal innrømme at det var ganske tøft å bli stående igjen på land å bare se på mens de andre badet....

Det jeg synes var mest spennende gjennom hele dagen var selve vielsen. Bruden kom gående med sitt brudefølge til kirken, med en felespiller foran seg. Og under vielsen danset brudeparet og presten rundt alterbordet mens gjestene kastet ris og presten søkte dekning under bibelen! Det var virkelig noe annet enn de norske vielsene. Gled dere til neste blogginnlegg!:)


Pin It

3 comments:

Silje - drømmefabrikken -♥ said...

Nydelige bilder! Greit heldig fotograf også:-) God helg!

Anonymous said...

Welch tolle Photos! Das Photostudio ist genial. Solch einfühlsame Bilder... Dunja Schwab

Fotograf Jan Ivar Vik said...

Fine, stemningsfulle bilder! :)