Sunday, August 8, 2010

Happy one year!



For ett år siden i dag giftet Kristina og Hans Inge seg, og om kort tid får de en liten baby som jeg gleder meg til å hilse på og å fotografere!

Bryllupsbildene har jeg vist på bloggen flere ganger, og de ligger også på hjemmesiden vår. Da jeg reiste rundt og holdt foredrag i vinter viste jeg også frem et slideshow med bilder fra hele bryllupsdagen. Slideshowet ble tatt godt imot. Til og med fotografer som selv fotograferer bryllup hver helg ble rørt av disse bildene:) 

Kristina og Hans Inge; dere er så vakre og søte sammen at det er en fryd å fotografere dere. I tillegg fikk vi også denne gangen full klaff med vær og lys. Bildene fra Botanisk hage er mine favoritter. Gratulerer så mye med ett års bryllupsdag i dag! Det var utrolig koselig å fotografere dere igjen:) 

Tidligere blogginnlegg:

Se også bilder på nettsiden vår

Pin It

3 comments:

PeekaBoo Myrbråten said...

Nyydelig, mine favoritter er også de fra botanisk hage...vakkert

Anonymous said...

Eva, du er bare helt vanvittig flink. Det er alltid så gøy å se bildene dine. Veldig glad Hans Inge og jeg hadde god grunn til å få jobbe litt med deg igjen. Neste gang er det lille mann som skal få kose seg foran linsen. Ufattelig glad for at vi fant deg og får mulighet til å forevige noen av våre beste minner sammen med deg. Tusen takk!

Fotograf Eva, Moment Studio said...

Takk skal du ha Kristina! Jeg er veldig glad dere fant meg, for det er så hyggelig å jobbe med dere:)