Monday, August 30, 2010

Familiefoto | Michal & Nicoline

Det er veldig gøy å fotografere barn ute, eller hjemme i et miljø de er vant med og trives med. Her er noen av bildene vi tok forrige uke hjemme hos denne fine familien:)


Michal var flink storebror og hjalp oss med å få lillesøsteren sin til å smile....

Jeg synes det er gøy å spørre barn hvor gamle de er og be de vise meg med fingrene.... Det er ikke alltid like lett. Michal er tre år. Vi lo godt da han viste meg alle ti fingrene:)
Pin It

3 comments:

Fotograf Jan Ivar Vik said...

Så fine bilder! Liker godt det øverste. Fint lys og fine, behagelige toner i bildene. :)

Livs Lyst said...

Hei!

Nå kom jeg litt tilfeldig inn i bloggen din her, men det var jammen en god opplevelse! Jeg har scrollet meg nedover og kost meg med det jeg fikk se! Så fine bilder og jeg skjønner det står en god fotograf bak! ;O)

Liv

Anne-Margrethe said...

Så kule bilder!!