Tuesday, June 1, 2010

Kakekutting og fyrverkeri!


Dette tror jeg er det første av mange blogginlegg fra det fantastiske bryllupet til Marcus og Helen. Det er nemlig helt umulig å plukke ut bare noen få bilder, så jeg får heller ta det litt etter litt:)

I pinsehelgen giftet Helen og Marcus seg, og selskapet ble holdt på Ekeberg restaurant. Det er utrolig gøy å følge et brudepar fra de første forberedelser tidlig på dagen til gjennom vielse og fest. Det er veldig spesielt å få være der og fange alle øyeblikk og følelser som utspiller seg gjennom hele dagen! Ekstra hyggelig er det fordi jeg føler jeg blir bedre kjent med de jeg fotograferer. Helen og Marcus tok seg til og med tid til å sjekke at fotografen hadde det bra og jeg fikk flere klemmer underveis:) Tusen takk for at jeg fikk være med på deres vakre dag. Det var en ren fornøyelse å være deres fotograf!Pin It

No comments: