Tuesday, June 8, 2010

Heldagsfotografering bryllup - Helen og Marcus

Her kommer flere bilder fra det vakre bryllupet til Helen og Marcus. Dette var et bryllup med mange detaljer som var planlagt svært godt. Jeg mistenker at Helen til og med planla det fine været og det forfriskende regnskyllet som kom akkurat da gjestene satt seg til bords:) -Heldigvis klarnet det fort opp igjen til fyrverkeriet som var en overraskelse fra Marcus til sin kjære. 
Alle de vakre menneskene, den herlige stemningen fra morgen til kveld og de fine detaljene gjorde det til en lek å være fotograf gjennom hele dagen. Å fotografere heldagsbryllup tror jeg er noe av det hyggeligste og morsomste jeg kan gjøre som fotograf. -Tenk så heldig jeg er som har denne jobben:))

Pin It

8 comments:

Guro Linskov said...

Flotte bilder Eva! Nydelig lys (som alltid :)), og vakre komposisjoner.

Anonymous said...

Åhh wow så fina ni är!! Det här blir bara bättre och bättre;)))

Stine said...

Utroooooolig fine bilder!!!!

Anne-Margrethe said...

Bildet av bruden i bilen utenfor kirken var helt fantastisk Eva. Kjempefine bilder!

Jan Ivar Vik said...

Så mange stilige bilder. Fine detaljer og herlige øyeblikk. Bra jobbet.

Henrik Kreilisheim said...

wow!! så utrolig bra! kjempenydelige bilder!! Så mange flotte øyeblikk som er fanget så fint!!

Kathrine Halvorsen said...

Helt fantastiske flotte bilder Eva!!! Jeg er mektig imponert :D

Fotograf Eva, Moment Studio said...

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer!:)