Tuesday, May 25, 2010

Event fotografering






På kun en dags varsel ble jeg booket til en spennende fotografering. Jeg skulle fotografere under en gallamiddag for 1600 (!) spanjoler i Oslo Spektrum. Jeg fotograferte da gjestene ankom, under middag, prisutdeling, underholdning og ved avreise. Det var dekket opp med 185 bord og rigget til scene og lys som hvertfall for meg så like profesjonelt ut som en tv-sending. Scenen ble hele tiden filmet live og vist på monitorer rundt i salen, og hver gang en pris ble delt ut og vinneren annonsert ble vinneren fulgt av et følgelys opp til scenen. Selvom det var veldig mørkt ga det ganske gode arbeidsforhold for en fotograf:) Jeg forstod ingenting av hva som foregikk siden alt var på spansk, men det var likevel veldig gøy å fotografere. Jeg er virkelig imponert over logistikken som ligger bak et slik arrangement. Et bryllup som jeg er vant til å fotografere blir bare småtteri i forhold til dette!Pin It

No comments: