Tuesday, May 11, 2010

Bryllupsfotografering i vakre Hvitsten






På lørdag var jeg på et nydelig lite sted i Vestby og fotograferte et vakkert brudepar! Jeg har aldri vært der før, men det første jeg tenkte da jeg kom dit var at hit vil jeg flytte! -hvertfall for sommeren, hehe. Det  var "picture perfect" uansett hvilken vei man snudde seg. Det var så gøy å fotografere der at jeg kunne holdt på i mange timer. Jeg håper jeg får anledning til å fotografere brudepar på det vakre lille stedet flere ganger:)
Pin It

2 comments:

Stine said...

Flotte bilder :) Ser ut som det er skikkelig flott der! Likte spesielt godt nr. 2 og 7 :)

Fotograf Eva, Moment Studio said...

Takk Stine! Ja det var virkelig et fint lite sted:) Og veldig gøy å fotografere ved sjøen. Det blir det ikke så mye av i Oslo...