Thursday, April 15, 2010

Workshop med Alicia Swedenborg













Det jeg gledet meg aller mest til på landsmøtet til Norges Fotografforbund, var å treffe Alicia og å delta på workshopen hennes. Hun levde virkelig opp til forventningene. Jeg tror det er første gang jeg møter en fotograf som snakker enda fortere enn meg, haha! Alicia delte mange gode råd og tips, og ikke minst var det gøy å se henne fotografere live. Jeg hang over skulderen hennes og forsøkte å ta noen bilder "Alicia-style". Det var virkelig inspirerende å se en så dyktig fotograf i arbeid. Nå gleder jeg meg bare enda mer til alle bryllupene jeg skal fotografere i sommer:)

Tusen tusen takk for alt du delte med oss Alicia! -Og for at du ga alt på piratfesten, kanskje vi blogger noen bilder derfra også om vi tør......Pin It

2 comments:

Tonje Anita Solberg said...

do it, do it!
altså blogge bilder fra piratfesten HeHe sett flere har skrevet om den på facebook uten egentlig å røpe noe som helst, så man blir jo så nysgjerrig atte! *hint hint* ;D

flotte bilder as usual! :)

Eva said...

Haha, den som venter får kanskje se.....:) God helg!