Thursday, April 29, 2010

Vakkert!



Forrige uke fotograferte jeg Patrick som er bare to uker gammel. Det er så gøy å fotografer nyfødte babyer. Og så er det så fint å fotografere de sammen med pappaene sine!:) Tenk så heldig jeg er som får fotografere noe så vakkert:)

I disse dager er jeg på Nordic Light i Kristiansund. Her er det mange spennende utstillinger og foredrag. I går var jeg blant annet på foredrag med Marc Riboud. Han er en levende legende, og siste gjenlevende av de gamle Magnum-fotografene. Det var en fryd å høre han fortelle om bildene sine. Ta en titt på hjemmesiden hans. Du kjenner helt sikkert igjen noen av bildene!

Et annet spennende foredrag var foredraget til Bill Atkinson. Han er naturfotograf og guru innen printing. Han er oppfinner av "musen" og jobbet i Apple den gang de kun var 30 ansatte. Han har en egen app til Iphone/Ipad der man kan lage og sende postkort med bildene hans. Den måtte jeg selvfølgelig laste ned med en gang:)
Pin It

2 comments:

www.jeanetteskreativeutbrudd.blogspot.com said...

Nydelig!
du er så flink, Eva:-)
Jeanette

Fotograf Eva, Moment Studio said...

Tusen takk Jeanette! Neste år må du bli med til Nordic Light. Det var helt fantastisk!!