Monday, April 12, 2010

3. plass i Landskonkurransen 2010



I går kveld var det premieutdeling i Norges Fotografforbunds landskonkurranse 2010. Jeg er veldig fornøyd med å ha kommet på 3. plass blant 190 deltagende fotografer! For mine fire innsendte fotografier fikk jeg en sølv, en bronse og to hederlige omtaler. Alle bryllupsbilder.

I tillegg mottokk jeg "Gull med krans" som er Norges Fotografforbunds høyeste utmerkelse i konkurransesammenheng. For å oppnå Gullmedalje med krans må man ha oppnådd 100 konkurransepoeng. Landskonkurransen gir 20 poeng for årets fotograf NFF, 20 poeng for gull, 10 poeng for sølv og fem poeng for bronse. Jeg har i noen år hatt som målsetting å oppnå gull med krans før jeg ble 30 år, og for de som kjenner meg var dette akkurat i tide. Jeg er veldig glad og stolt over å ha oppnådd dette!

Premieutdelingen foregikk på Farris Bad, Larvik, i forbindelse med Landsmøtet til Norges Fotografforbund. Her koser vi oss i fantastisk vårvær sammen med mange gode kollegaer og leverandører. Det er tett program med både utstillinger, foredrag og workshops. Les gjerne mer om Landsmøtet og Landskonkurransen på nettsidene til Norges Fotografforbund. Jeg vil også gratulere min dyktige kollega Jens Haugen som stakk av med tittelen "Årets fotograf" og "Gull med krans"






Pin It

4 comments:

Fotograf Trine Bjervig Tønsberg Vestfold said...

Fantastiske bilder!! Veldig fortjent! Gratulerer :)

Eva said...

Tusen takk, og gratulerer til deg også Trine. Jeg hadde håpet på å se deg her....:)

Lykkeliten Studio said...

Gratulerer så mykje!!! Fantastiske bilder du tar!!! :)

Eva said...

Tusen takk skal du ha!:)