Thursday, February 18, 2010

Landskonkurransen 2010 - Åsmund

Og så var juryeringen av NFFs Landskonkurranse over for i år. Det ble tre lange dager på Fotografiens Hus for både juryen og alle de andre innvolverte. Jeg hjalp til med å streame alt sammen live på ustream.tv og vi hadde totalt 1860 unike seere som til sammen så nærmere 98 dager med video! For de som ikke fikk det med seg live anbefaler jeg å se det i "reprise" her. Det er utrolig lærerikt å høre juryens kommentarer på bildene!

Jeg var også med som deltager i år, og fikk 3 av 4 innsendte bilder over den magiske grensen på 70 poeng.



Pin It

2 comments:

Drea said...

Jeg fulgte med, selv om jeg ikke visste om konkurransen før etter at fristen hadde gått ut. :b haha, OPPDATERT kan man si.

Fotograf Solberg said...

Gratulerer! :) fulgte med så godt jeg kunne, absolutt lærerikt ja! Bra jobbet av dere som hjalp til og ikke minst juryen.