Monday, February 22, 2010

Jeppe!





I dag har Jeppe vært her på besøk. Det første han gjorde da han kom var komme bort til meg og gi meg en god klem. Slikt gjør jobben min veldig fin:) Han var en aktiv krabat og hadde mye morsomt han skulle utforske rundt omkring i studio. Vi voksne fikk kjørt oss, men foreldrene ønsket seg bilder med fart i og det fikk de! Helt på slutten fikk jeg noen få rolige bilder mens Jeppe spiste en kjeks. Jeg syns det siste bildet forteller så mye, selv om vi ikke ser ansiktet hans. Jeg blir helt varm om hjertet:)Pin It

5 comments:

Johanna said...

Det är ju bara så kul med roliga barn som det är full fart på!

Tanja said...

Nydelige bilder og den bodyen var bare så søt.

Tirill (mamma'n til Jeppe) said...

Takk for i går, dette ser veldig bra ut! Spent på å se resten:)

Ingrid said...

Selv om fotograferinga kan være ganske kaotisk, får vi ofte de mest naturlige bildene da:)

Fotograf Henrik Kreilisheim said...

Så utrolig søte bilder! Ordentlig nydelige :)