Thursday, February 25, 2010

Iselin og Albert









Da jeg så hvordan vær det var forrige lørdag ble jeg litt skeptisk til hvordan det skulle gå å fotografere bryllup ute. Men Iselin og Albert trosset 10 kuldegrader og snø som kom fykende i full fart! Siden vi hadde planleggingsmøte gledet jeg meg spesielt til denne fotograferingeen. Iselin og Albert hadde nemlig et ønske om å ta bilder inne på Stortinget t-banestasjon! Det synes jeg var en fantastisk idé og da jeg så at det var en fotoautomat der ble jeg veldig glad. Jeg har tenkt på det flere ganger at det må være gøy å ta bilder i en fotoautomat, og det var det:) -Og så fikk brudeparet med seg et bilde med en gang, hehe:)Pin It

7 comments:

Fotograf Henrik Kreilisheim said...

Utrolig stilig!!! Det bildet i fotoautomaten er jo helt rått! Dette var en helt knall serie bilder! Sporty brudepar også :)

Eva said...

Tusen takk skal du ha Henrik, så hyggelig å høre! Det var ekstra gøy å være fotograf den dagen. -Og så bar det rett til Litteraturhuset for å høre på Nan Goldin etterpå. Rett og slett en veldig bra dag!:)

Drea said...

Utrolig fine bilder, og jeg er enig med Henrik; det i fotoautomaten la jeg automatisk ekstra merke til! Jeg liker fotoautomater! Knall. :)

Fotograf Tomaszewicz said...

I rock? U ROCK!

Sandra said...

Alle disse var fantastisk flotte, herlig lys, herlig par, rett og slett utrolig :) Godt jobba!
Sandra

www.jeanetteskreativeutbrudd.blogspot.com said...

Hei Eva!

Så fantastiske bilder!
Utrolig kreatovt med fotoautomaten da:-)

Fotograf Gunnar Mjaugedal said...

Bra jobba Eva!! Gunnar