Tuesday, February 9, 2010

Foredragsturnéen er over




I to uker reiste jeg fra by til by i Norge og Sverige. Totalt 11 byer ble besøkt! Det var en helt fantastisk tur. Jeg har aldri vært med på noe liknende tidligere. Jeg har såvidt holdt noen foredrag, men i så stor skala som dette var helt nytt for meg. Jeg ble faktisk litt overrasket over hvor godt jeg trivdes med å holde foredrag. Jeg trivdes så godt med det at jeg fikk problemer med å holde meg til min tildelte tid. Om det hadde vært opp til meg kunne jeg ha holdt på i flere timer til, hehe. Kanskje det er på tide å holde en workshop også?
Jeg fikk masse positiv feedback underveis og også i etterkant på facebook:)
Det var utrolig morro å møte så mange fotografer på så kort tid. Det var spesielt hyggelig å bli kjent med så mange nye fotografer både i Norge og Sverige. Ekstra gøy var det da jeg sjekket ut fra hotellet i Ålesund og resepsjonisten fortalte at han fulgte bloggen vår!

Takk til Lundeby som tok meg med på denne reisen og til alle de fremmøtte som gjorde det til en lek å holde foredrag for dere:)Pin It

5 comments:

Michaela said...

Eva, you rock!!

Eva said...

I know! Jeg følte meg litt som en liten rockestjerne på turne.....hehe:)

Anonymous said...

Hei Eva, tusen takk for linken med bilden. Artig med musikken. Ser noen av bildene våre er lagt i en bok fra foredragene dine. Er det noe vi kunne sett på for å finn litt inspirasjon til boka som skal lages. Håper alt står bra til. Klem K

Eva said...

Klart det! Jeg sender deg en mail jeg:)

Fotograf Solberg said...

takk for masse ny inspirasjon. og ja du bør absolutt holde workshops! blir nok ikke lett for lundeby å finne nye foredragsholdere som overgår din entusiasme ;)

masse lykke til videre!