Tuesday, January 5, 2010

Canon 50mm 1.2


Hurra! Dette objektivet har stått øverst på ønskelisten lenge. Jeg elsker å fotografere med liten dybdeskarphet. Jeg er helt sikker på at jeg kommer til å bli veldig glad i dette objektivet! Ingrid trengte nytt bilde til fotografkortet sitt, så hun ble min prøvekanin. Jeg liker det jeg ser så langt. Bildet er fotografert med innstillingslys og f1.2, og kun redigert i Lightroom.

Jeg klarte forresten ikke å la være å kjøpe en lansbaby også......

Jeg vil også ønske alle godt nytt år! Det ble travelt for oss før jul, og da ble det lite blogging. Det håper vi å kunne gjøre noe med nå:)Pin It

7 comments:

Geir said...

Gratulerer så mye!

Eva said...

Takk Geir! Den skal bli flittig brukt:)

Gunnar Mjaugedal said...

tro du ja:) ser bra ut vi har 85 mm blir en annen feeling med disse linsene...en zoomen

har prøvd 135 mm en gang den er også knallbra

Geir said...

Er det objektiv Gunnar snakker om?

Eva said...

Hehe, det er nok det ja:)

Gunnar Mjaugedal said...

tja si det kan være mye rart det:)

Eva said...

hehe, du snakker vel ikke om film Gunnar??