Tuesday, November 17, 2009

Jeg skal på foredragsturné!

Det vil si jeg skal være foredragsholder på Lundebys årlige vinterseminar. Jeg og fotograf Svein Bringsdal skal reise fra by til by i Norge, Sverige og Danmark sammen med Lundeby. Vi skal faktisk innom 13 byer på 15 dager!! Det er en stor ære å bli valgt ut til noe slikt. Det er både veldig gøy, men jeg må også innrømme at det er litt skummelt... Tenk at jeg skal snakke foran så mange fotografer, og holde foredrag side om side med en så dyktig fotograf som Svein Bringsdal. Det blir utrolig hyggelig å treffe på så mange kjente og ukjente kolleger disse to ukene. Jeg er helt sikker på at jeg kommer til å lære masse av det selv også. Ikke minst gleder jeg meg til Svein sitt foredrag. 

Se Lundeby sine sider for mer informasjon om seminaret og for påmelding. 

Byene vi sal innom (i denne rekkefølgen) er: Horsens, København, Malmö, Göteborg, Örebro, Stockholm, Trondheim, Ålesund, Bergen, Sandnes, Kristiansand, Oslo og til slutt Bodø. Puh! Det blir litt av en reise:)

Vi holder forresten på å oppdatere hjemmesiden vår med nye bilder og informasjon. Følg med på www.moment.no

Pin It

7 comments:

Rune E. Kolvik said...

Det er en overhengende fare for at store deler av Studio G dukker opp i Trondheim. :) Jeg har i hvertfall planer om det.

Eva said...

Så gøy:) Da må dere stille masse spørsmål! Tror jeg blir ganske så nervøs hvis alle sitter musestille uten å si noe....

Rune E. Kolvik said...

Da skal jeg snakke med kollegene mine å få dem alle til bare å sitte der musestille å stirre på deg. MUHAHAHA.

Eva said...

Haha! Du kan heller komme med ønsker om hva jeg skal vise/snakke om..... Er litt skummelt å tenke på at det kommer så mange flinke fotografer som kommer for å høre på:)

Rune E. Kolvik said...

Neida vi er så snille så. Trønderne er somregel ganske flinke til å stille spørsmål, så det skal du ikke være så redd for. Kankje du kan snakke litt om hvilke lim som egner seg for modellflybygging?

Trine said...

Jeg skal i oslo:) tenkte å prøve å samle en gjeng fra lauget:)

Eva said...

Så bra! Da kommer det hvertfall noen i Oslo og Trondheim.