Friday, October 16, 2009

Embla take II




Sist gang fikk vi ikke så gode uttrykk som vi håpet på da Embla var her så i dag forsøkte vi oss igjen. Ingvild hadde tatt med seg et bæresjal som de har brukt mye. Det var en utrolig god idé å bruke det på bildene. Vi fikk noen veldig skjønne bilder med det!

Åsmund filmet oss mens vi fotograferte i dag, så kanskje det kommer en film som viser hvordan vi jobber her i studio:) Vi får se hvordan det ble, hehe. Jeg kommer hvertfall til å prøve å bruke filmen når jeg skal på foredragsturné i januar. Mer info om det kommer snart!

Her er en annen film som vi laget for et par år siden. Den er kanskje litt lang, men for spesielt interesserte er det nok gøy å se. Hvertfall slutten:) Haha!

God helg!Pin It

5 comments:

Ingvild said...

De ble fantastiske Eva!!! Å herlighet jeg fikk helt tårer i øynene! Takk! Heldigvis var Embla litt mer opplagt i dag. :) :)

Eva said...

Så bra du liker de Igvild:) Det gjør jeg og!

Ingvild said...

De to av oss med sjalet er så utrolig stemningsfulle. Det er veldig "oss" siden hun sitter så mye i sjalet til daglig så er situasjonen så kjent og kjær. Siste bildet er bare helt "henne"! (Forresten veldig kul film! Lo godt av bildet av Tevje på slutten!)

bmfoto said...

Kjempe fine bilder. Embla var ei nydelig jente også da. Bilde nr. 2 Synes jeg var spesielt koselig og fint, kanskje du kan kalle det hjerte mot hjerte... Vet at det også finnes et forum/nettside som heter tettinntil (holder på med div. bæresjal o.l)

Eva said...

Ja hun er kjempesøt! Jeg også liker nr. 2 veldig godt. Jeg tror Ingvild allerede må ha nevnt oss på ww.tettinntil.no? For vi har hvertfall mange besøkende derfra nå! Velkommen til nye lesere! Håper dere tar turen innom igjen:)

(Takk skal du ha Ingvild:)