Wednesday, September 30, 2009

Destination Kristiansand!

Tidligere i sommer giftet June og Atle seg i Oddernes kirke, Kristiansand. Jeg har bare vært i Kristiansand en gang og det var på Quart-festivalen for noen år siden.... Nå var jeg tilbake på samme sted og fotograferte bryllup:)

Jeg har fotografert June en gang tidligere og et av bildene fra den fotograferingen er blant de første innleggene på bloggen da den var helt ny:) Se her. Veldig stas at du tok meg helt til Kristiansand og at jeg fikk være din fotograf igjen!


Sånne bilder som det her, tatt av brudeparet på vei ut av kirken blir jeg aldri lei av. Jeg pleier å la brudeparet gå ut først og så sniker jeg meg ut like etterpå:)






June og Atle hadde det fineste monogrammet. At initialene utgjorde "JA" passet jo perfekt til et bryllup!
Pin It

No comments: