Thursday, August 20, 2009

Kristina & Hans Inge





Jeg vet at Kristina har ventet i spenning på at jeg skal blogge noen bilder fra bryllupet. Det er så mange fine bilder å velge mellom så jeg tar det litt etter litt:)

For en liten stund siden var jeg så heldig å få være fotografen til dette herlige paret fra tidlig om morgenen til bruden var båret over dørstokken. Vielsen var en vakker katolsk vielse i Sandefjord og selskapet ble holdt på Midtåsen. Marte tipset oss om en location ved sjøen som viste seg å være et glimrende sted å fotografere. Helt ute på Folehavna var himmelen fantastisk blå og det ble en utrolig fin ramme rundt fotograferingen. Vi sitter igjen med en superfin bildeserie som jeg gleder meg til å begynne å lage album av. Her kommer bare en liten smakebit fra selve fotograferingen. 

Ingen andre enn Kristina kan se så elegant ut på en utedo. Hun ser ut som en liten prinsesse der hun sitter. Man skulle nesten tro bildet er arrangert, men det er det ikke!:)

Du får bare fortsette å sjekke innom Kristina for plutselig er det nye bilder her igjen:)


Pin It

4 comments:

Kristina said...

Tusen takk for en fantastisk dag, elsker do bildet :)

Eva said...

me to!!

cruelphoto said...

Do bildet var morsomt / kult ^^

Eva said...

Takk! Det synes jeg og:)