Tuesday, May 12, 2009

I ♥ Canon EOS 5D Mark II!!!

Canon EOS Mark II 6400 ISO f/3.5 1/125s
Canon 5d Mark II 6400 ISO f/3.5 1/160s

For litt siden skaffet vi oss to nye Canon EOS 5D Mark II. I helgen hadde jeg min første bryllupsfotografering med dette kameraet. Gjennom hele vielsen fotograferte jeg på 6400 ISO og uten blitz. Og jeg er superhappy med resultatet!! Det er helt fantastisk å få så strøkne filer, nok dybdeskarphet når du trenger det og samtidig rask nok lukker til å fryse bevegelse. Nå gleder jeg meg enda mer til alle vielsene jeg skal fotografere i sommer:)

Mer fra dette bryllupet kommer snart!
Pin It

3 comments:

Trine Bjervig: said...

Grattis med 5d`n.. gleder meg til å se flere bilder!

Eva said...

Thanks! Gleder meg til å jobbe mer med filene:)

Sijih said...

Diggbart.
Må få kjøpt meg det kameraet en gang, når jeg har råd.