Monday, May 4, 2009

Andreas & Anette

På lørdag hadde jeg en veldig hyggelig og morsom fotografering med Anette og Andreas som giftet seg i Høvik kirke. Jeg møtte først opp ved kirken så vi fikk tatt noen fine bilder på trappen. Inngangspartiet på kirken er så stilig, så jeg passet på å få med hele kirken. Og den litt dramatiske himmelen.

Så dro vi en tur til Veritasparken for å ta bryllupsbildene der. Veritas er en glimrende location for bryllupsbilder. Der er det både park, masse brosten, brygge, sjø og mer moderne omgivelser.


Brudebilen er alltid gøy å bruke. Jeg er veldig glad i å fotografere gjennom glass eller å ha ting i forgrunnen. På slike bilder føler jeg at fotografens tilstedeværelse ikke er så tydelig (selvom fotografen åpenbart er der....)

Nede ved sjøen fikk Anette masse vind i sløret, og det ble det mange fine bilder av!


Dette var bare en liten smakebit av alle de fine bildene vi tok:) Gratulerer med dagen og god bryllupsreise!!Pin It

No comments: