Thursday, April 16, 2009

Bryllup

Jeg henger litt etter med bloggingen nå. Lite blogging betyr mye å gjøre, så det er jo bra:) Fredag før påsken var jeg i Slottskirken og fotograferte bryllupet til Jane og Joakim. Etter en nydelig vielse, der Katzenjammer spilte, ble vi igjen på festningen for å fotografere der. Festningen var en glimrende location og passet fint til den flotte uniformen til brudgommen.




Med på denne fotograferingen hadde jeg Trine som er fotograf i Tønsberg. Det er alltidg gøy å utveksle erfaringer med andre fotografer og lære av hverandre! -Og etter fotograferingen tok vi en kaffe med Henrik som også fotograferer bryllup. Vi hadde ikke møttes før, men jeg har lagt merke til de flotte bildene hans:)

Pin It

5 comments:

Inga-Lill Larsen said...

Jeg blir helt satt ut av hvor vakre bildene dine er! :)

Eva said...

Oi! -Tusen takk for hyggelig kommentar Inga-Lill!:)

Henrik Kreilisheim said...

Så fine bilder, Eva!! Tusen takk for de gode ordene om bildene mine, og det var ordentlig hyggelig å møte dere begge to :)

Trine Bjervig: said...

Så flotte de ble Eva!!

Eva said...

Thanks! Håper vi sees snart igjen:)