Friday, March 13, 2009

Ny ”Momenter” til Moment Studio!

I går tok jeg med kusinene mine i studio etter jobben for å ta noen bilder av dem som et egenprosjekt. Tok en del bilder med hvit og rosa bakgrunn før de ble sminket og satt på den sorte bakgrunnen. Det var jo det som ble planlagt, men kom til å tenke på fargefiltrene Michaela prøvde tidligere på dagen.

Jentene spurte om vi kunne gjøre noe annet enn å ta det de kalte vanlige bilder, så da ble farge filtrene tatt i bruk. Det resulterte også i bildene jeg ble mest fornøyd med. Hadde det kjempe gøy. Nå har jeg jobbet her i 3 uker, og begynner i full stilling 1. August. Gleder meg!

Pin It

6 comments:

Moment Studio said...

Velkommen!

rod i hob said...

Stilig, får vi se flere??

Nina said...

Kommer vel kanskje flere etterhvert :)

Fotograf Tomaszewicz said...

Gratulerer med lærlingstillingen!
Husk at Eva blir glad for en Latte om morgenen.......Hilsen Mic T.

Eva said...

cappuccino!!

Nina said...

Takk takk, skal nok huske det :)