Thursday, March 26, 2009

Nordic Light Festival

I dag har Eva og jeg bestilt oss tur til Nordic Light Festival i Kristiansund!
Det er en 5-dagers fotofestival med masse spennende utstillinger, foredrag og workshops på programmet.
Vi gleder oss masse til å få litt ny inspirasjon og besøke en by vi aldri har vært i!

Selv gleder jeg meg aller mest til foredrag med Joel-Peter Witkin, som er en av mine favorittfotografer.
Hans bilder er langt unna det vi jobber med, men arbeidene hans er virkelig spennende!




Foto: Joel-Peter WitkinPin It

2 comments:

Eva said...

Yeah! -Og jeg har meldt meg på Mikkel Aaland. Han behersker visst bedre enn noen annen Adobe Lightroom og Photoshop! Det gleder jeg meg til:)

macstian said...

God tur! Jeg var en snartur innom der ifjor. Knallbra. Men var ikke på noen av foredragene. Får ikke vært der i år desverre.