Tuesday, March 3, 2009

Bryllup



På lørdag var jeg så heldig å få fotografere bryllupet til Sverre og Inger Hanne i Asker kirke. Vi tok også noen bilder inne på Wøyen gård. Jeg blir så glad når jeg kommer til selksapslokaler med store speil og lysekroner. Det er så mye fint man kan gjøre ut av det. 

-Med det fine været som var på lørdag fikk jeg litt vårstemning. Det er så gøy å være bryllupsfotograf:) Jeg gleder meg til alle bryllupene jeg skal fotografere nå som det nærmer seg vår og bryllupssesong.




Pin It

2 comments:

Anonymous said...

Nydelige bilder! Du virker så trygg på teknikken, skulle likt å visst om du bruker blitz på kamera, eller blitzlamper, eller kun naturlig lys med evt høy iso. Fotograferer dere kun ute? Har ikke sett 1 dårlig bryllupsbilde av deg ennå:)

Eva said...

Oi! Takk for en veldig hyggelig kommentar:)

Jeg liker best å bruke naturlig lys, sammen med en refleksskjerm. Jeg liker det naturlige og troverdige. På bildet i speilet har jeg fått en til å holde en Canon Speedlite for meg slik at jeg får inn litt lys i ansiktet. Sammen med høy iso blir det en fin blanding av naturlig lys og blitz. -Kult at du legger merke til at jeg er veldig bevisst på lyset i bildene!