Monday, March 9, 2009

Bronse i Landskonkurransen

Jeg kom på niende plass i Landskonkurransen 2009 og fikk en bronse for et brudebilde og to hederlige omtaler for to barneportretter. Jeg er fornøyd med det, men det blekner helt i forhold til Michaelas enorme prestasjon med en gull, en sølv, en bronse, årets portrett, årets bilde åpen klasse og årets fotograf! Det er en helt utrolig prestasjon. Jeg har vunnet Landskonkurransen to ganger tidligere, men jeg har ikke vært i nærheten å gjøre det med en så overlegen seier som Michaela!


Bronse Landskonkurransen 2009, Eva Helene Storm Hanssen





Marte fikk også en hederlig omtale med dette bildet av Tevje (med den morsomme tittelen Gaylord)

Update: Jeg kom på åttende plass (ikke niende)!Pin It

5 comments:

Fotograf Tomaszewicz said...

Du kom faktisk på plass nr. 8......

Eva said...

Åja! Hahaha.....litt bedre da;) Nr. 8 av 187 fotografer høres ikke så verst ut.

Fotograf Tomaszewicz said...

Jepp, niern var min. Jeg abonerer på den! ;-) Mic

BO said...

Elskar det øverste barneportrettet! Så flinke dykk er!!!

Eva said...

Tusen takk!:)